ARSİN OSB'DEN TURİZME DESTEK...
Trabzon Ticaret Borsası tarafından “3T.Tarım -Ticaret-Turizm” başlıkları altında düzenlenen toplantıların 5’incisi ‘4 Mevsim Trabzon Turizmi’ başlığı altında TTB Toplantı Salonunda gerçekleştirildi. Trabzon Ticaret Borsası'nın “3T. Tarım -Ticaret-Turizm” sloganı ile düzenlediği turizmle ilgili foruma katılan Trabzon Arsin Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Erkut Çelebi, forumda ortaya konan farklı görüş ve önerilerin dikkate değer olduğunu ve değerlendirilmesi gerektiğini belirterek, Arap turistlere Türk fındığının tanıtımına yönelik görüş ve çalışmaları nedeniyle, oto kiralama işletmecisi ve aynı zamanda Trabzonspor Yönetim Kurulu üyesi Özer Bayraktar'a teşekkür plaketi takdim etti.

ERDEN’DEN TGC’YE ZİYARET
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Trabzon Başkonsolosu Zalihe Erden , Trabzon Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Ziyarette TGC Başkanı Ersen Küçük, Başkan Yardımcıları Hakan Yoloğlu, Ahmet Kamburoğlu ve Genel Sekreter Ayşegül Özdoğan Yıldırım hazır bulundu. KKTC Trabzon Başkonsolosu Zalihe Erden, “Trabzon’dan Kıbrıs’a direkt uçuş yok. Maalesef bunun eksikliğini yaşıyoruz. Ordu-Giresun Havalimanı’nda 2017 yılında direkt sefer vardı fakat kaldırıldı. Bu biraz tezat oldu. Konsolosluk kuruldu, seferler kaldırıldı. Artık aktarmalı gidip geliyoruz. Yaklaşık 25 bin Karadeniz vatandaşı Kıbrıs’ta yaşıyor, az değil. Aktarmalı uçuşlarda hem bilet fiyatı yüksek hem zaman açısından sıkıntı oluyor. Benim bir gidip gelmem iki günümü alıyor. Ulaştırma Bakanımız nezdinde direkt hatlarla ilgili girişimler yapıldı ama bizi aşan durumlar da oluyor. İnşallah Trabzon’dan direkt sefer konulur. Biz Trabzon’dan olmasını Ordu’ya göre daha doğru buluyoruz. Çünkü Kıbrıs’ta bulunan Karadeniz nüfusunun çoğunluğu Çaykara ve Araklı tarafından” şeklinde konuştu.

TKDK 6. ÇAĞRIYA ÇIKIYOR
Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu (TKDK) Trabzon İl Koordinatörü Şansal Aydoğdu, Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu’nu ziyaret etti. Vali Ustaoğlu; TKDK’nın Trabzon’da yürüttüğü faaliyetleri yakından takip ettiğini ifade ederek, “Trabzon’un kalkınması adına TKDK büyük bir fırsattır. Yatırım yapmak isteyen herkes vakit kaybetmeden Trabzon İl Koordinatörlüğü’müzü ziyaret etsin. Trabzon’a kazandırılan yatırımlar için İl Koordinatörü Şansal Aydoğdu nezdinde tüm TKDK personelini tebrik ediyorum” dedi. Türkiye genelinde 60 milyon Avro (414 milyon Türk Lirası) dağıtılacağını ve Trabzon’un bu hibe desteğinden etkin olarak faydalanabilmesi için yoğun olarak çalıştıklarını ifade eden TKDK İl Koordinatörü Şansal Aydoğdu ise bu alanda yapılan çalışmalar hakkında Vali Ustaoğlu’na bilgi verdi. Aydoğdu, IPARD II kapsamında 6. Çağrı İlanına çıktıklarını ayrıca belirtti.

KÖSE’DEN GENÇ’E ZİYARET
Ortahisar İlçe Milli Eğitim Müdürü Şükür Köse, Ortahisar Belediye Başkanlığına 2. Dönem seçilen Av. Ahmet Metin Genç'e hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak, eğitime verdiği desteklerden ötürü tablo hediye etti. Müdür Şükür Köse, Ortahisar İlçesinin LGS’de Türkiye Birincisi olmasında Başkan Genç’in eğitim öğretime katkısının önemine dikkat çekerek, “Başkanımız maddi ve manevi sürekli yanımızda oldu. Eğitim kurumlarına sağlamış olduğu bu desteklerden dolayı da başkanımıza tekrar şükranlarımızı sunuyoruz. Yeni dönemde de başarılar diliyoruz. İnşallah işbirliği içerisinde Ortahisar’ı ve Trabzon’u çok daha güzel günlere taşıyacağız” dedi. Başkan Genç ise, “Her zaman eğitimin yanındayız” mesajını verdi.

PROJECİ GENÇLER MAKAMDA
4-6 Şubat 2019 tarihlerinde Milli Eğitim Bakanlığı Özel Program ve Proje Okulları arasında düzenlenen 3. Ulusal Bilim Kampı Proje yarışmasında yangın panik odası projesi alanında Türkiye birincisi olan Trabzon Fen Lisesi Öğrencileri Sude Civelek, Kadircan Tüzüner ve 4. Uluslararası Türkiye Açık Kickbox Avrupa müsabakasında Avrupa 2’incisi olan Ecren Pulatlı Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu’nu ziyaret ettiler. Ziyarette İl Milli Eğitim