Kemerkaya Çömlekçi Tüneli projesine itiraz sürüyor

Trabzon Şehir Plancıları Odası Başkanı Ercan Şen, Kemerkaya'dan girip Çömlekçi'den çıkacak olan tünelin yapılmaması çağrısında bulundu.

Kemerkaya Çömlekçi Tüneli projesine itiraz sürüyor
29 Eylül 2020 Salı 16:05

banner94

Trabzon Şehir Plancıları Odası Başkanı Ercan Şen, Karayolları tarafından kent içi trafiği rahatlatmak adına yapılması planlanan Kemerkaya-Çömlekçi tünel projesinin, beraberinde sorun getireceği iddiasıyla tepkisini sürdürüyor. 

Oda Başkanı Ercan Şen, Kemerkaya‘dan ‘girip Çömlekçi‘den çıkacak olan tünelin yapılmaması çağrısında bulundu. Trafiğin, Çömlekçi‘deki döner kavşağın kaldırılmasıyla rahatlatılacağını belirten Şen, "Liman bölgesindeki trafiği rahatlatmak için en basit çözüm ışıkları kapatıp dönüşü kesmektir. Kavşak çalışmasın." dedi. TMMOB Şehir Plancıları Odası Trabzon Şube Başkanı Ercan Şen, Kemerkaya Tünelinin kent için sorun yaratacağını belirterek çözüm önerinde bulundu. Liman bölgesindeki kavşağın kaldırılarak trafik sıkışıklığının çözüleceğini dile getiren Şen, "Bu sorunlu bir karardır. Böylesine önemli kararlar ulaşım master planıyla birlikte yapılmalıdır. Karayolları kendine bir görev edinmiş ama tünelin güzergâhı Trabzon‘un kalbinin altından geçiyor. Kentin tarihi yapısına, üzerindeki yapılara nasıl bir etkisi olacak bilmiyoruz. Tavan mesafesi ne kadar onu bile bilmiyoruz. Bu proje neye hizmet edecek bilmiyoruz. Liman bölgesindeki trafiği rahatlatmak için en basit çözüm ışıkları kapatıp dönüşü kesmektir. Kavşak çalışmasın. Liman kavşağını kullanan doğudan gelen dolmuşlar Pazarkapı‘dan döner. Tüneli yapmaya gerek yok. Orta vadede bu trafik sıkışıklığı böylelikle son bulur." diye konuştu.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali KILIÇ - 4 hafta önce
Mevcut Liman kavşağını 200 m. ileriye alıp, anayol üstten geçecek şekilde köprülü kavşak yapılarak sorun çözülmüş olur. Bu kadar basit ve maliyeti ucuz yöntem neden tercih edilmiyor anlamış değilim. Bu tip maliyeti yüksek ancak gereksiz yatırımlar Güney Çevre Yolunun yapılmasını geciktirmektedir. Trabzon'un siyasetine ve bürokrasisine büyük görev düşüyor
Avatar
Hasan SÖNMEZ - 4 hafta önce
Son derece doğru bir düşünce hele şu zamanda ekonomi durumu bu haldeyken oraya harcanacak paraya yazıktır günahtır.