Trabzon’un köklü ve marka alışveriş merkezlerinden KİLPA personel eğitimi konusunda titiz davranıyor. Daha önce verdiği eğitimlerle dikkat çeken KİLPA, 2.’si düzenlenen 37 şubede bulunan toplam 75 kasiyere İzgören Akademi’den Gökhan Okçu’nun sunumu ile müşteri memnuniyeti ve kişisel gelişim eğitimi verdirdi. Müşteri memnuniyeti, İnsan ilişkileri ve zamanın etkin kullanımı konularında verilen eğitim ile personelin müşteri memnuniyetinde daha yüksek performansa ulaşılması hedefleniyor.

HER ŞEYDE KALİTE

KİLPA yöneticisi Mustafa Bıyık, “En kaliteli ürün, en uygun fiyat, en taze ürünler, bol çeşit ve güler yüzlü personel ile yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedefiyle, sunduğumuz hizmetleri iyileştirmeye yönelik faaliyetlerimize devam ediyoruz. Bu amaçla, 2016 yılı sonunda başladığımız kasiyer ve market çalışanlarını kapsayan eğitimlerimize devam ediyoruz. Şu an itibari 150 kasiyer eğitimini tamamlamış bulunuyoruz” dedi.

PERSONEL DEĞERİMİZ

Bıyık şöyle devam etti: Biz KİLPA ailesi olarak çalışan personellerimize değer verdiğimizi ve onları mutlu bir birey olarak görmek istediğimiz için bu eğitimleri sürekli veriyoruz. Vizyonumuza, misyonumuza, değerlerimize, çalışma prensiplerimize uygun personeller yetiştiriyor ve bunun için belli periyotlarda eğitim programları düzenliyoruz. Böylelikle istihdam ettiğimiz personellerimizin daha bilinçli ve daha özgüvenli çalışmasını sağlıyor aynı zamanda müşterilerimize verdiğimiz hizmetin kalitesini de arttırmaya çalışıyoruz. Bölgenin en verimli ve başarılı kadrosunu bünyemizde barındırmakta ve bölge perakende sektörüne her anlamda yol gösterici ve örnek olmaya çalışmaktayız.

Editör: Haber Merkezi