ARENA'DA ÇOK SERT ESTİK!



Maça gelince oyunun ilk 20 dakikası Galatasaray’ın orta sahadaki üstünlüğü ile geçti. Bu arada Galatasaray’ın yakalamış olduğu serbest vuruşlardan netice alamadı. Bundan sonra Karadeniz fırtınası sert esmeye başladı. Ve ilk yarının sonuna kadar baskılı oyunumuzu sürdürüp ve bu dakikalarda yakalamış olduğumuz fırsatları değerlendiremedik. Özerin şutunun direkten dönmesiyle ilk yarıyı berabere tamamladık.

İkinci yarıda Karadeniz’in sert dalgaları esmeye başladı. Bunun neticesinde golleri sıraladık. Takım olarak bu sezonu taktik husunda olsun, disiplin husunda olsun, her bakımdan en üst seviyede bir ikinci yarı izledik. Burada kim ne derse desin Ersun Yanal’ın farkını ilk başta görmüş olduk. Bundan sonraki haftalarda aynı hırs ve aynı azimle devam edersek ligde arzu ettiğimiz sıralamadaki yerimizi rahatlıkla alırız.

Takım içerisinde Bosingwa’nın bitmez tükenmez enerjisi, Constant’ın orta sahayı idare etmesi, Mehmet ve Özer’in başarılı oyunu ve takımın en genç oyuncusu Yusuf’un mükemmel oyunu ve  golü geceye damgasını vuran isimlerdi.
Defanstan ileri çıkan iki gol atan ve bir asist yapan stoperlerimiz çok güzel işler yaptılar. Galatasaday’dan üç puan alan teknik heyeti, futbolcuları tebrik eder başarılarının devamını dilerim...