BUGÜN 23 NİSAN


Abi, amca, baba olsan da..
Kimin aklından çıkabilir ki;
“Bu gün 23 Nisan neşe doluyor insan” diye başlayan dizeler..
**
Kaç yaşında olursan ol..
Çocuksun aslında..
Saçın sakalın ağarsa da..
Torunların “Dede” diye bağırsa da..
Çocuksun..
**
Ne mutlu, geçen yıllarda çocukluğunu kaybetmeyenlere..
Ne mutlu, içindeki çocuğu hiç ama hiç öldürmeyenlere..
Çocukla çocuk olabilenlere..
**
Ne mutlu, sadece vatanı kurtarmakla yetinmeyip..
Çocuklarına bir de dünyanın ilk ve tek bayramını armağan eden Atatürk gibi bir başöğretmeni olan çocuklara..
**
Çocuk saftır, temizdir, dürüsttür..
Ne çıkar bilir, ne menfaat..
Ne hile ne de hurda..
**
Bir gülücük..
Yanaktan bir öpücük..
Yeter de artar mutlu olmasına..
**
Riyadan uzak.
Çıkarcılıktan habersiz..
Dalkavukluktan bi haber..
Bu gün 23 Nisan
İşte en güzel haber...
**
He ne kadar artık okuyamasalar da andımızı..
Her halleriyle haykıracaklar bu gün;
Türküm,Doğruyum.. Çalışkanım..
Var mı itirazı olan!