GENEL

'Sen Anlat Karadeniz' fırtınası dinmiyor!

Son dakika reyting sonuçları belli oldu! Sen Anlat Karadeniz; Diriliş Ertuğrul'u geride bırakarak 3 hafta üst üste birinci sırada yer aldı! İşte ayrıntılar... Sen Anlat Karadeniz reyting sonuçları geçen hafta Diriliş Ertuğrul dizisini geride bırakmıştı. TOTAL bareminde 18.44 reyting alan Sen Anlat Karadeniz; 14.62 reyting alan Diriliş'i iki kez üst üste geçme başarısı göstermişti. Sen Anlat Karadeniz'in özeti de aynı şekilde 10.1 reyting alarak üçüncü olmuştu. Diriliş Ertuğrul reyting sonuçları nasıl?

SEN ANLAT KARADENİZ YİNE ZİRVEDE! Dün akşam 4. bölümüyle ekranlara gelen Sen Anlat Karadeniz dizisi, Diriliş Ertuğrul'u geri bırakarak yine zirvede yer aldı! 20.43 reyting puanı alan ATV'nin sevilen dizisi Sen Anlat Karadeniz, 14.69 reyting puanı alan Diriliş Ertuğrul'u geride bıraktı! Sen Anlat Karadeniz dizisinin özeti ise 13.55 reyting puanı alarak üçüncü sırada yer aldı.

AB Kategorisinde ise Diriliş Ertuğrul dizisi 18.36 reyting puanı alırken; Sen Anlat Karadeniz ise 13.66 reyting puanı alarak ikinci oldu.

Geçen hafta Çarşamba günü ABC1 reyting sonuçlarında Diriliş Ertuğrul birinci sırada yer alırken; Sen Anlat Karadeniz ikinci sırada yer aldı. AB kategorisinde ise Diriliş Ertuğrul birinci sırada yer alırken; Sen Anlat Karadeniz ise ikinci sırada yer aldı. Sen Anlat Karadeniz dizisi TOTAL alanında 18.44 reyting alarak birinci sırada yer almıştı, Diriliş Ertuğrul dizisi 14.62 ile ikinci sırada yer almıştı.

Her hafta farklı heyecan ve ayrı ayrı sürprizlerle seyircilerin karşısında çıkan diziler, izleyiciler üzerinde büyük etki üretiyor. Dün akşam 4. bölümüyle ekranlara gelen Sen Anlat Karadeniz'in hem dün akşamki bölümü hem de 5. bölüm fragmanı oldukça ilgi gördü!

REYTİNG ÖLÇÜMLERİ NASIL YAPILIYOR? İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir.