İŞSİZ KALAN ESNAF DA FAYDALANMALI


Bu haktan yararlanmayan tek kesim esnaf ve sanatkarlar.
Onlar da prim ödeyerek işsizlik ödeneğinden faydalanmak istiyor..
İşsiz kalan esnaf da bu haktan faydalanmalı. Bunun için Torba Yasa’ya bir madde eklenebilir..
Bir esnaf şehri olan Trabzon’dan siyasilerimize buradan açık çağrı yapıyorum.
Bu konuyu dikkate alın.
Hiçbir çare bulamadığı için kepenk kapatan esnaf işsiz sayılmaz mı?
Ne yiyecek bu insanlar..
2005 yılı ile 2013 yılının ilk 6 ayı arasında 1 milyon 145 bin esnaf kepenk kapamış.
Devletin resmi rakamları bunu söylüyor
Bu kadar insan ne olacak?
Esnafında işsizlik parası hakkı, bu hakka sahip çıkmak gerek.

VATANDAŞ SANDIĞA KÜSER Mİ?Yüksek Seçim Kurulu’nun tespitlerine göre 30 Mart 2014'deki yerel seçimlerde 54 milyon 971 kişinin oy kullanma hakkı bulunuyor. 2002 yılı genel seçiminde toplam seçmen sayısı 41 milyon 407 bin, 2007 yılında 42 milyon 799 binken, 2011 yılında 52 milyon 806 bine yükseldi.
YSK, 30 Mart seçimlerindeki toplam seçmen sayısının ise 54 milyon 971 bin olduğunu açıkladı. 2009 yerel seçimlerinde toplam 8 milyon kişi sandığa gitmemiş, 944 bin oy da geçersiz sayılmıştı. 2011 genel seçimlerinde ise 9 milyon kişi sandığa gitmemiş ve 973 bin oy da geçersiz çıkmıştı.
30 Mart 2014 seçimlerinde sandığa gitmeyecek oranın 12 milyonu bulacağı söyleniyor.
Siyasetçi ve siyaset kurumu ne kadar itibar kaybederse bundan en çok yarayı Türk demokrasi alır.

GÜNDELİK YAŞAMIN ZORLUKLARI
Hayat bazen insana çok ağır sorumluluklar yüklüyor..
Altından kalkmak da kolay olmuyor. Gündelik yaşamın zorluğu size gelecekle ilgili plan yapma izni bile vermiyor.
Ne olursa olsun dara düştüğünüzde, kendinizi mutsuz ve umutsuz hissettiğinizde başınızı yerden kaldırın ve etrafınıza bakın..
Her şeye rağmen düzgün, onurlu, şerefli, güzel insanları göreceksiniz..
Yeter ki o güzelliklere sahip çıkın ve kaybetmeyin.