KENDİM ETTİM, KENDİM BULDUM!
-Onu görme..
-Buna dokunma.
-Filancanın oyu var..
-Falancanın arkası kuvvetli..
Diye diye..
Sporu da, siyaseti de berbat ettiniz!..
Sonunda gelinen nokta şudur;
Başı zaten çoktan kokan balığın artık kuyruğu de leş gibi..
***
Bu işin sorumluları düşmüş ortalığa feveran ediyor ..
Niye böyle olduk?
Ne bekliyordunuz ki?
Onun reytingi yok, baltala..
Bu dekoder sattırmıyor çelmele..
La, malum takımlarla oynayanların kritik pozisyonlarını bile yıllarca kaçırdınız ekranlardan..
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovdurdunuz..
‘Madem ki buradasın, benim borumu öttüreceksin’ mantığıyla nalıncı keseri gibi hep size yontan robotlar yarattınız.
Dik durup doğruyu söyleyenlere kapıyı göstere göstere, bülbül gibi şakıyan amigolar memlekette itibar sahibi oldu!
***
Doğrusunu çalan hakemi dinlendir..
Yanlış yapanı ödüllendir..
UEFA, MHK, gözlemci listelerini yönlendir..
Yüze tüküreni affet..
Rakip takım hocasına, futbolcusuna küfredene sabret..
Bir de tak koluna bandı sür sahaya bekle ondan rahmet.
Deniz Seki garibanı karşısında aslan kesilen devlet..
Tescilli şikeci için göstermedi küçücük bir zahmet!
Şimdi niye şaşkınsınız..
Ne bekliyordunuz ki bu kadar yanlıştan sonra..
En azından ah aldınız ah..
Şimdi kar etmez sabaha kadar dövünseniz de vah, vah!
***
Kendilerini Türk futbolunun sahibi..
Şampiyonlukları da babalarının malı sananlar ve onlara arka çıkanlar yüzünden, sonunda geldiniz mi babalara!..
Şimdi at teybe rahmetli Neşat Ertaş’tan bir türkü, bul şişenin dibini..
-Kendim ettim, kendim buldum!..