MUTLU İNSANLAR DİYARI!


Yok efendim Trabzonspor nasıl oynamış da.
Kadroda zafiyet varmış da..
Yönetim ne yapıyormuş, teknik direktör kimi oynatmış?
Bu takım nasıl gol atacakmış diye kafa yora yora, çevremizdeki mutluluk rüzgarının farkına varamamışız!
Meğerse tüm sorunlar çözülmüş
Bütün dertler bitmiş de, biz resmen ayakta uyumuşuz...
**
Okulu bitirenin işi hazır.
Askerden gelense seçim yapmakta zorlanıyor..
“Oraya mı girsem, buraya mı ?” diye bir türlü karar veremiyor..
Köylü ürününü peşin paraya ve hak ettiği fiyatla satıyor..
Esnafınsa iş yapmaktan azıcık oturup iki nefes alacak hali yok..
Ayakta durmaktan neredeyse varis olacaklar..
Emekli aldığı zammın keyfini sürüyor..
Maaşının artan kısmıyla 20 simit, 10 ekmek, üç paket sigara bile alabiliyor...
Mutfak tüpü, elektrik, fiyatları neredeyse bedava!..
Yani insanın sabaha kadar ikisini de açık bırakası geliyor..
Arabamız olmadığı için litresi 5 liraya vuran benzinin keyfini çıkaramıyoruz..
İcralık olanların ise ayakları hepten yerden kesilmiş..
O kadar zamandır borçlarını ödeyemediler lakin henüz icra takibine uğramadılar!
**
Aha da yaz geliyor..
Al sana sıkıntı..
Oğlum der “Bodrum’a gidelim..”
Hanım ister Marmaris..
Ben de diyorum uzansam bir hamağa olmasam varis!
**
Bu arada herhalde Trabzonspor’un kupası da yakında gelir!
Çünkü büyüklerimiz “Hele bir seçimi atlatalım” diyormuş..
Ee seçim de geride kaldı..
Üstelik Trabzon iktidara yüzde 60 gibi süper, ultra, mega, olmaz böyle şey denilebilecek oranda oy verdi..
Yönetim de o kadarını becerip kupamızın yerini hazırlasın artık!
**
Dedim ya baştan..
Çok sevindim, acayip mutlu oldum..
Böylesine dertsiz, sıkıntısız insanların bulunduğu bir kentte yaşamak herkese nasip olmaz..
Öyle ya, komşunun yüzü asıksa sen kahkaha atsan ne yazar!
Derdine derman olmaz, patlatsa da eskilerden bir şarkı Gönül Yazar..
Her ne kadar yolda izde kimsenin yüzü gülmüyor gibi görünse de..
Demek ki nazar almamak için gizli gizli yaşıyorlar mutluluklarını..
**
Bu arada bir yandan da merak ediyorum..
Bu kadar mutlu ve tuzu kuru insanın yaşadığı Trabzon’da, kaç kişi Meydan Parkı’nda oturup da bardağı 2,5 liradan bardak bardak çay içip arkadaşına da ısmarlamıştır?