ÖZER HER ZAMAN LAZIM!


Yazıklar olsun Trabzonspor’u rezil edenlere.. Bir takım ne kadar yorgun olursa olsun kendi sahasında 20. dakikada 2-0 mağlup duruma düşer mi! Maça gelince Vahid Hoca yine kendisinden beklenen sürpriz futbolcuları sahaya sürdü ve neticede ilk devre defans hatalarından yediğimiz gollerle devreyi 2-0 mağlup bitirdik. İkinci yarıda sahada bambaşka bir mücadele vardı.
Ve o mücadelenin karşılığında attığımız gollerle oyuna ortak olduk. Ne yazık ki kalemize giden gol oldu.
Son dakikalarda yaptığımız baskılar gol getirmeyince sahadan beklediğimiz sonuçla iki puan kaybettik.
Sonuçta yorgun olan takım ikinci yarıda 4 gol atabildi. Kaçırdıkları da cabası..
İkinci yarıdaki  mücadeleye evet..
Ve de Özer, sağlam olduğu zaman her zaman bu takıma lazım..