PASSO LİG
Yoksa yaylanın çimeninde kıvırtmalı mı var, belli değil!
Neymiş.
Passolig uygulamasına geçilmiş..
Tamam da, siz zaman diyeceksiniz “Bizden artık paso..”
Çünkü paso hata yapıyorsunuz Sayın Yıldırım ve avanesi!..
**
Trabzonspor beklenen kadrosuyla çıktığı maçın henüz 6. dakikası dolmadın Yusuf--Henrique işbirliği ile golü buldu.
Yusuf soldan harika kesti, Henri kafayla topu Antep kalesinin tavanına astı..
İlk yarının kalan dakikalarında oyun iki tarafın da al gülüm ver gülüm muhabbetiyle geçerken 43 de yine bir Yusuf-Henri işbirliği, al sana 2-0..
Ve maç bitti.
Üç puan erkenden Trabzonspor’un cebine gitti.
Lakin ikinci yarının hemen başında gelen Gaziantepspor golü ister istemez tedirginlik yarattı.
Bir süre bu tedirginliği futbolcular da hissetmiş olacak ki bu dakikalarda Trabzonspor bocaladı.
Ancak Fırtına oyunu yine hakimiyetine alarak rakip kelede etkili olmaya başladı. Kale önünde yakalanan pozisyonlarda tercih yanlışları Bordo Mavililerin oyunu koparacak üçüncü golü bulmasını engelledi.
Ancak asıl engel her ne hikmetse Trabzon’a tuhaf bakan bu yıldırımlar.
Öyle ki en küçüğünden en büyüğüne kadar fark etmiyor.
Passoligde paso hata yapıyorlar..
Hadi fauller maüller neyse de bariz penaltiyi ve hatta golü es geçen küçük Yıldırıma rağmen üç puanla Avrupa yolunda emin adımlarla ilerleyen Hocamızı ve futbolcularımı kutluyorum.