SAYIN BAŞBAKAN'A AÇIK ÇAĞRI!
Çok hassas bir süreçte başlayacak olan “sıcak temas gezilerini” oldukça önemsiyorum ve değerli görüyorum.
Başbakan Davutoğlu’nun bu noktadaki hassasiyeti ve samimiyetini de göz önüne alırsak gezilerin huzur ortamı noktasında katkıları olacaktır.
Davutoğlu ve beraberindeki heyetin İlk durağı Mardin.
Mardin tarihi dokusuyla inanılmaz güzellikleri beraberinde taşıyan hoşgörünün adresi olan bir ilimiz.
Emin olun ki terör olmasa Mardin turizmde çok daha farklı yerlerde olurdu.
Sadece Mardin değil bütün Doğu ve Güneydoğu illeri farklı güzellikleri beraberinde taşıyor.
Bize düşen bu güzellikleri paylaşmak, tanımak ve mutlu olmak iken ne yazık ki terör buna izin vermiyor.
Emin olun ki o bölgede yaşayan insanlar hepimizden daha çok terörden bıkmış durumda.
Bir tarafta PKK diğer tarafta DAEŞ terörü kıskacı altındalar.
Terör noktasında safını belli edenlerin tek isteği devletin elini ayağını oradan çekmemesi.
Ankara’dan konuşmakla, oradan nutuk atmakla olmuyor.
Gidip yerinde görmek yöre halkını dinlemek ve olup bitene canlı tanıklık etmek en doğrusu.
Sayın Başbakan Ahmet Davutoğlu’na işte tam bu noktada çağrıda bulunmak isterim.
Gittiğiniz her ilde sokaktaki vatandaşı, sivil toplum kuruluşlarını, dernekleri ve meslek odalarını mutlaka dinleyin. Onların sesine kulak verin. Yaşanan çaresizliği yerinde görün.
Mardin’e gitmişken Kızıltepe’de Mardin Trabzonsporlular Derneği’ne uğrayın onların bir çayını için.
61 köy okulunu bordo-maviye boyama ve kırtasiye kampanyasını yerinde şahit olun!
Emin olun şaşıracaksınız!
Sayın Başbakan’ım keşke Güneydoğu ve Doğu gezilerinize Karadeniz’den siyasetçileri, yerel yönetimleri, basını ve dernekleri de dahil etseniz.
Ya da onların o bölgeye gitmeleri noktasında talimat verseniz.
Kişisel olarak başlattığımız “Trabzon ile Mardin arasındaki sevgi köprüsüne” bir taş da siz koysanız.
Emin olun ki bu köprü ne kadar sağlam olur ne kadar bir birimizi daha iyi anlarsak terör karşı olan omuz omuza mücadelemiz daha etkin ve hızlı olacaktır.
Bizim tek derdimiz ve tek savaşımız terörle olmalı.
Sapla saman asla bir birine karışmamalı.
Geçmiş dönemlerde bu noktada atılan çok yanlış adımlar var!
Hala bedelini ödüyoruz!
Yeter artık ama!
Gencecik fidanları toprağa koyuyoruz!
Anaları babaları evlatsız, eşleri dul, çocukları yetim bırakıyoruz.
Şehitlerin arkasından dökülen gözyaşları ocaklara düşen ateşi söndürmüyor!
Yürekler dağlanıyor!
Elbet bu böyle gitmeyecek. Yeter ki kararlı olalım, yeter ki elimizi taşın altına koyalım
Terörle mücadele noktasında hepimize görev düşüyor
Barışı, huzuru, güveni ve birlik beraberliğimizi koruma noktasında dik duralım..
Dosta düşmana karşı et tırnak olduğumuzu ispatlayalım