TERÖR BELASINDAN KURTULACAĞIZ!


Sakın boşluğa ve karamsarlığa düşmeyelim.
Bir çok cephede bizi köşeye sıkıştırmaya çalışan terör odaklarına karşı en büyük silahımızın birlik ve beraberlik olduğunu ise asla unutmayalım.
Terörün yıllardır ne kadar can yaktığı ne kadar ocağa ateş düştüğü noktasında rakamlar verecek değilim.
Yaşadıklarımız ortada..
Sadece 2016 yılında kaybettiklerimizi hesaplarsak işin vahametini görmüş oluruz.
İstanbul’daki son hain saldırı da tarihe not düştü..
Şerefsizlerin alçakça planladığı eyleme elbet de misliyle cevap verilecek.
Hepsinin hesabı sorulacak akan kan yerde kalmayacak.
Canımızı yakarak direncimizi kırmaya çalışan terör odakları her defasında püskürtüldüğünü unutmayalım.
Sanıyorlar ki biz korkacağız!
Sanıyorlar ki biz kaçacağız!
Sanıyorlar ki parçalanacağız!
Hiçbir terör örgütü ülkemiz üzerinde boşuna plan yapıp bölünme hevesine girmesinler.
Unutmasınlar ki her yaptıkları eylem ve saldırı sonrası toplumda bölünmüş değil birliktelik oluşuyor.
Daha çok kenetleniyor, daha çok tek yumruk oluyoruz.
Hangi odaktan hangi üst akıldan hangi sermayeden beslenirse beslensinler sonları belli olan terör örgütlerine geçit vermeyeceğiz.
Çünkü hepimiz aynı geminin içindeyiz.
Batarsak beraber batacağız, yanarsak beraber yanacağız.
Kimse “Bana bir şey olmaz” deyip kafasını asla kuma gömmemeli..
Türkiye’nin yarınlara daha güvenli ve daha huzurlu bakması için hepimize düşen büyük sorumluluklar var.
Başımızı yere eğersek acısı ve bedeli ağır olur!
Dik durmaya güçlü olmaya mecburuz..
Şimdi zaman ağlama-sızlama zamanı değil!
Düşman sevindirmeyeceğiz, ellerini ovuşturup ağızlarından salya akanları mutlu etmeyeceğiz.
3 saat içinde darbeye karşı darbe yapan milletiz biz..
Kimseye verecek tek karış toprağımız yok!
Boyun eğmeyecek asla diz çökmeyeceğiz.
Vatansız kaldığımız yerde hiçbir maddi ve manevi değerlerin anlamı yok..
Ezanların sustuğu, bayrağımızın asılı olmadığı, demokrasi ve adaletin olmadığı bir ülkede dünya sizin olsa ne yarar!
Bu duygularla terör olayları esnasında, düşmana karşı mücadele ederken  şehit düşen bütün askerlerimize-polislerimize ve vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum.
Allah hepimizin yardımcısı olsun.