YANLIŞLAR DİZESİ...
Daha başkanlığa merhaba demeden yanlışlara merhaba diyen Hacıosmanoğlu'na bu konuda yetişene aşk olsun.
Denize düşen yılana sarılır örneği , başkan Halilhodzic'le yollarını ayırmadan Ersun Yanal'la görüşmüş, işi bağlamış.
Daha önce Halil İbrahim Akçay'la çalışırken, Halilhodzic'le bağladığı gibi.
Öncesi var...Tolunay Kafkas takımın başında iken daha mazbatasını almadan Halil İbrahim Akçay'la işi bağladığı gibi...
Bunun örneklerini çoğaltmak olası. İki yanlış bir doğru yapmazken bu kadar yanlışlarla görünen 'çıkmaz sokak'tır efendiler Hami Mandıralı geçen sezon bu takımı 4. yaptı. Çok istemesine karşın size bir futbolcu aldıramadı. Ama bu sezon büyük umutlarla getirdiğiniz ve sıkı sıkı sarıldığınız Halilhodzic'e dünyaları aldınız ve baskılara dayanamayıp 8. haftada kovdunuz..
Trabzon'u ve Trabzonspor'u hafife alan bir densize bu kadar nasıl katlandınız, anlaşılır gibi değil.
Trabzonspor büyük takım oldu ama büyük kulüp bir türlü olamadı.
Bunun nedeni, profesyonel bir takımda görev alan amatör yöneticilerdir.
Özellikle yeni sezon öncesi bu görüş tavan yaptı diyebilirim.
Çok paranız olabilir, çok harcama yapabilirsiniz.
Sonrasında iyi sermayem var diyebilmeniz için elinizdeki değerlerle neler yapabildiğiniz çok önemli.
Sizi bir yerlere taşıyabiliyorsa ,bir marka değeri yapabiliyorsa ve siz çok konuşuluyorsanız sorun yok.
Ama gelin görün ki, ne yaparsanız yapın dertler ve sıkıntılar bitmiyor.
Şimdi, gelelim asıl konuya...Trabzonspor bu sezon Ersun Yanal'la ne yapar...
Ersun Yanal bu takımı şampiyon yapabilir mi, imkansız...
İkinci ve üçüncü olma şansı en az şampiyon olması kadar uzakta duruyor.
O zaman Hami Mandıralı'nın sözleşmesi neden feshedildi, neden? .
Federasyon onla bunla uğraşacağına, kulüpleri zarara uğratan yöneticilerle ilgili yeni bir uygulama başlatsın.
Ve desin ki, kulübü ekonomik anlamda zarara sokan yöneticiler bu zararı kendi ceplerinden ödesinler. Bakın o zaman yöneticiler bu kadar sorumsuz olabilirler mi?