Cumhurbaşkanı Sayın Erdoğan, TOBB ekonomi şurasında iş dünyası ile buluştu ve burada özellikle marketlerin halkı yekten tavuk gibi soyduğu gerçeğine parmak bastı.

Tabi bu konuya sadece değinmek yetmiyor.

Üzerine üzerine gidilip halkı bu günlerde zor durumda bırakan bu para delilerine hadlerini bildirmelidir.

Sayın Cumhurbaşkanı, bu günlerde kendi ifadesi ile, “Faiz ve enflasyon düşerken Marketlerin halâ sattıkları meyve sebze ve diğer sair ürünleri zamlı ve fahiş fiyatla satmalarına adam akıllı karşı çıktı.”

Eğer bu marketler halen fiyatlarını indirmeyip halkı soymaya devam ederlerse, “Onlara hesap sormak bizim görevimizdir” dedi.

Hattâ bu artışlara, “Akıl ve ahlak dışı” ifadesini de kullanarak irade ve  bu konudaki ısrarını ortaya koydu. 

Bu yaşıma geldim, bir Cumhurbaşkanı veya hükümet yetkilisi ağzından bu denli kesin ve kararlı itiraf gibi ifadeye vallahi ilk kez şahit oldum.

Tamam o zaman sayın Cumhurbaşkanım; Bu adamların fiyatlar ile oynamaya hiç niyetleri yok.

O zaman lütfen sebze halleri, aracılar, marketler, alış satış, kâr marjı konusunda uyarılıp riayet etmeyenler gerekli vecibelere toslatılsın vallahi bu girişim halkımız tarafında can-ı gönülden alkışlanıp taktirle anılacaktır.

Halkın geçimi ve yaşam standartları ile oynayan kimseyi başı boş bırakmamalısınız.

İşte “Cumhur’un reisi olmak” diye buna denir.

Tabii umarız bu konuya değinim sadece tehditle kalmayıp icra safhasına da dökülür.

Bekliyoruz.

“AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTAHANESİ” HALKI BIKTIRDI
Gün geçmiyor ki Trabzon Diş Hastahanesi ile ilgili birtakım şikâyetler vatandaş nezdinde kulağımıza gelmesin.

Gerek cemiyet toplantılarında, gerek sosyal medyada, gerekse de gazete adresimize gelen haber ve şikâyetler.

Mesela bir arkadaşımız diyor ki çocuğumu hastaneye muayeneye götürdüm.

Çocuğa tam üç (3) yıl sonraya gün veriyorlar.

Bir diğer arkadaşımız ise: “Bu hastaneye gelen her hastayı başka yerlere sevk ediyor.”

Diğer bir arkadaşımız da: “Hastaları özel doktorlara ismen sevk(!) ediyorlar.”

Oradan başka bir arkadaş yazıyor: “Abi bana bir diş için gittim, 15 günde üç doktor bana ayrı ayrı antibiyotik veriyor. Birini alıyorum zamanı geçiyor. O doktor gidiyor diğeri geliyor, o da kendine göre bana aynı ilacı veriyor. Antibiyotik zehirlenmesine kalıyorum” dedi.

Yani sizin anlayacağınız bu hastaneye dışarıdan bakanlar binanın görkemine bakıp doğru bir hizmet verdiğini sanıyor.

Amma gelin görün ki herkes şikâyetçi.

Acaba buradaki diş hekimleri bu vatandaşı başından mı savıyor, yoksa doktor azlığı hasta fazlalığı itibarı ile bir zamanların Sosyal Sigorta Hastanesi gibi mi oldular?

O zaman bu konuyu Sağlık Bakanlığı’na iletip ya kadrolarını revize etsinler veya bu insanları buralara gelince doğru dürüst muayene ettirsinler.

Üç yıl sonraya randevu milletle dalga geçmek değil de nedir?

Sayın Valimiz ve Sağlık Müdürlüğü’nün dikkatine.