Sahada iflas eden Türk futbolunu kimler yönetiyor?
Yıldırım Demirören ve tayfası..
Peki, kimin borusu ötüyor?
Yasalara göre, futbol sahalarının, 100 metre bile yanına yaklaşmaması gereken Aziz Yıldırım’ın.
Buna rağmen hala bülbül gibi şakıyıp raconlar kesiyor..
Öteki de kuma sokup kafasını olup biteni sineye çekiyor.
Diyor ki, “Bana ve TFF ’ye göre  ortalık süt liman..
Avrupa  Şampiyonası’na  katılmaktır  bizim için sığınılacak liman..”
Uyanıklar ya!..
Katılıp  aklanacaklar akılları sıra..

***

Ama ilahi adalet işte..
Her maçta ayrı bir darbe yiyorlar..
Üç ikram gole karşın PTT 1. Lig’de oynasa küme düşecek Kazakistan’ı bile zor yeniyorlar..
Şimdi  Hollanda karşısında  takke düşene kadar, bu galibiyetle bir süre oyalanırlar..

***

Bu arada sebebi onaylanmasa da sonucu itibariyle   çoğunluğun  gönlündeki bir olay sonunda  gerçekleşti  Kazakistan maçından önce..
Aziz Yıldırım’dan yüz bulduğu için gerek saha içinde gerekse dışında yapmadığı kalmayan Volkan Demirel’e artık milli takım kapıları kapandı.
Gariptir, Fatih Terim’in  çok önceden yapması gereken uygulamayı seyirci  gerçekleştirdi..
“Hadi koçum” dedi..
-Milli takım neyine, sen çek git evine!..

***

Neymiş?
Birkaç seyirci küfretmiş..
Elbette  küfrü  onaylamak savunmak asla  mümkün değil de lakin sormazlar mı adama; 
Yıllardır rüzgar ekerken, fırtına biçeceğin günleri hiç mi düşünmedin?
Neydi bıkmadan usanmadan  ısrarla  yaptıkların?
Sadece sözle değil, elle kolla da destekleyerek gerçekleştirdiğin  atraksiyonların!.
Daha dün Avni Aker’de attığınız golden  sonra  tribünlere koşarak  yaptıklarını unuttun mu?
Unuttun mu, sokak köpeklerini, zehirleri filan!.

***

Neymiş , morali bozulmuş  da oynamamış..
Git işine be..
Hadi bıraktık  diğer eylemlerini, yediğin o saçma  gollerden sonra milletin bozulan morali ne olacak?
Üstelik onlar senin gibi yılda 10 trilyonla değil, asgari ücretle çekiyor o sıkıntıyı..

***

Sonuçta bu olay senin yolundan yürüyen ve bunda ısrar eden birilerine de uyarıdır.
Ya aklınızı başınıza alacaksınız..
Ya da Ay-Yıldız’a uzaktan bakacaksınız..
Madem ki kendi kulüpleriniz size forma vermekte ısrar ediyor..
Biz de teselliyi böyle bulacağız..

***

Şimdi kimse kalkıp da ‘Milli  dava’  diye hikaye anlatmasın.
Bu  nasıl  bir milli davadır ki;
Çuvalla paraya  sözleşme imzalarken akıllara gelmez!..
Maçlardan önce  çatır çatır prim pazarlığı yaparken gelmez..
Ancak işler sarpa sarınca hatırlanır!

***

Bir tek kendilerini haklı, diğer herkesi haksız  gören bir mantıkla  yıllardır bu seyirciye, hakemlere,  basına, diğer kulüp yönetici ve oyuncularına  yapmadığını bırakmayan  malum şahısları çoktan  Ay- Yıldız’dan emekli edeceğinize..
Bir de çıkarırsanız sahaya kaptan..
İşte böyle düşersiniz çaptan..

***

Bu arada , milli davaya sahip çıkmak..
Futbolumuzu  bu günkü yönetenlerden ve bu mantıktan kurtarmakla başlar.
Bu yüzden beter olun!
Çünkü siz batacaksınız ki, iyiyi, güzeli doğruyu yapacak olanlar gelsin..
Şikecilerin dümen suyunda  varılacak en uzak nokta..
Amatör  Kazakistan’ı  kalecisinin yumurtladığı  gollerle ve palavra bir penaltıyla  yenmektir..
Hayrını görün!