Sahada iflas eden Türk futbolunu kimler yönetiyor?
Yıldırım Demirören ve tayfası..
Peki, kimin borusu ötüyor?
Yasalara göre, futbol sahalarının, 100 metre bile yanına yaklaşmaması gereken Aziz Yıldırım’ın.
Buna rağmen hala bülbül gibi şakıyıp raconlar kesiyor..
Öteki de kuma sokup kafasını olup biteni sineye çekiyor.
Diyor ki, “Bana ve TFF ’ye göre ortalık süt liman..
Avrupa Şampiyonası’na katılmaktır bizim için sığınılacak liman..”
Uyanıklar ya!..
Katılıp aklanacaklar akılları sıra..
***
Ama ilahi adalet işte..
Her maçta ayrı bir darbe yiyorlar..
Üç ikram gole karşın PTT 1. Lig’de oynasa küme düşecek Kazakistan’ı bile zor yeniyorlar..
Şimdi Hollanda karşısında takke düşene kadar, bu galibiyetle bir süre oyalanırlar..
***
Bu arada sebebi onaylanmasa da sonucu itibariyle çoğunluğun gönlündeki bir olay sonunda gerçekleşti Kazakistan maçından önce..
Aziz Yıldırım’dan yüz bulduğu için gerek saha içinde gerekse dışında yapmadığı kalmayan Volkan Demirel’e artık milli takım kapıları kapandı.
Gariptir, Fatih Terim’in çok önceden yapması gereken uygulamayı seyirci gerçekleştirdi..
“Hadi koçum” dedi..
-Milli takım neyine, sen çek git evine!..
***
Neymiş?
Birkaç seyirci küfretmiş..
Elbette küfrü onaylamak savunmak asla mümkün değil de lakin sormazlar mı adama;
Yıllardır rüzgar ekerken, fırtına biçeceğin günleri hiç mi düşünmedin?
Neydi bıkmadan usanmadan ısrarla yaptıkların?
Sadece sözle değil, elle kolla da destekleyerek gerçekleştirdiğin atraksiyonların!.
Daha dün Avni Aker’de attığınız golden sonra tribünlere koşarak yaptıklarını unuttun mu?
Unuttun mu, sokak köpeklerini, zehirleri filan!.
***
Neymiş , morali bozulmuş da oynamamış..
Git işine be..
Hadi bıraktık diğer eylemlerini, yediğin o saçma gollerden sonra milletin bozulan morali ne olacak?
Üstelik onlar senin gibi yılda 10 trilyonla değil, asgari ücretle çekiyor o sıkıntıyı..
***
Sonuçta bu olay senin yolundan yürüyen ve bunda ısrar eden birilerine de uyarıdır.
Ya aklınızı başınıza alacaksınız..
Ya da Ay-Yıldız’a uzaktan bakacaksınız..
Madem ki kendi kulüpleriniz size forma vermekte ısrar ediyor..
Biz de teselliyi böyle bulacağız..
***
Şimdi kimse kalkıp da ‘Milli dava’ diye hikaye anlatmasın.
Bu nasıl bir milli davadır ki;
Çuvalla paraya sözleşme imzalarken akıllara gelmez!..
Maçlardan önce çatır çatır prim pazarlığı yaparken gelmez..
Ancak işler sarpa sarınca hatırlanır!
***
Bir tek kendilerini haklı, diğer herkesi haksız gören bir mantıkla yıllardır bu seyirciye, hakemlere, basına, diğer kulüp yönetici ve oyuncularına yapmadığını bırakmayan malum şahısları çoktan Ay- Yıldız’dan emekli edeceğinize..
Bir de çıkarırsanız sahaya kaptan..
İşte böyle düşersiniz çaptan..
***
Bu arada , milli davaya sahip çıkmak..
Futbolumuzu bu günkü yönetenlerden ve bu mantıktan kurtarmakla başlar.
Bu yüzden beter olun!
Çünkü siz batacaksınız ki, iyiyi, güzeli doğruyu yapacak olanlar gelsin..
Şikecilerin dümen suyunda varılacak en uzak nokta..
Amatör Kazakistan’ı kalecisinin yumurtladığı gollerle ve palavra bir penaltıyla yenmektir..
Hayrını görün!