Trabzonspor’un değerli başkanı Muharrem Usta’ya bu köşeden açık çağrı yapmak istiyorum.
İçimden geçenleri paylaşmak niyetindeyim.
Çünkü önümüzdeki süreçle ilgili ciddi kaygılarım var.
Yanlış anlaşılmasın sorun sadece saha sonuçları, alınan mağlubiyetler ve kötü gidişat değil.
Sorun bu şehrin en önemli mihenk taşı olan Trabzonspor’un geldiği nokta.
Milyonlarca insanın sevdalısı olduğu bu takım  Trabzon’un kırmızı çizgisi..
O çizgi ne kadar sınırları zorlarsa bu şehirde o kadar geriliyor, hırçınlaşıyor ve mutsuz oluyor..
Trabzonspor’un sıradanlaşması her şeyin önüne geçti.
Kulüp borçlu-takım kayıplarda, hoca kafasına göre takılıyor, oyuncuların tın diyor!
Yöneticiler huzursuz istifa eden var istifası cebinde olan var!
Tamam da böyle gitmez ki!
Sayın başkan sayın Usta omuzlarında çok büyük yük var..
Bu yükün ne kadar ağır olduğunu herkes biliyor ve şartlar ne olursa olsun sizi destekliyor.
Sizde artık gerekeni yapın ağlamadan-sızlamadan neşteri vurun!
Değerli okurlarım keşke Trabzonspor bu şehirde her şeyin önünde gelmeseydi..
Keşke hepimizin sığındığı tek liman Trabzonspor olmasaydı..
Keşke bu şehrin gündemini ilk sırada Trabzonspor belirlemeseydi.
Keşke siyasetçisinden-bürokratına dernek başkanından gazetecisine kadar herkes Trabzonspor’u rant aracı olarak görmeyip basamak yapmasaydı!
Keşke taraftar gurupları sadece Trabzonspor’un çıkarları için hizmet etseydi..
Keşke ah keşke!
Keşke diyecek o kadar çok şey var ki?
Şimdi artık geldiğimiz noktadan zor döneriz.
Herkese kilitlenmiş saha sonuçlarına..
Yeni stat ta taraftarın tek beklentisi var “gol atalım-kazanalım- üç puan bizim olsun”
Yapacak bir şey yok başkanım bu takımı ayağa kaldırmak zorundasınız..
Yoksa valla bu gidişatın sonunu çok iyi görmüyorum.
Benimle aynı düşünceleri paylaşan çok sayıda taraftar dolduğuna inanıyorum
2017 yılı Trabzonspor’un geleceğini belirleme noktasında çok önemli bir yıl olacak.
Ya toparlanacağız düzlüğe çıkacağız ya da uçurumdan yuvarlanacağız!