Trabzonspor’un içine düştüğü sıkıntılı durumdan kurtulması için  birlik ve beraberlik mesajlarının  özde değil sözde olduğu apaçık ortada.
Herkes oynuyor!..
 Gerek başkan ve yönetimi   gerekse de muhalefet açısından açık ve net olarak ortaya konan tavır,yapılan açıklamalar  ‘Kaş yaparken göz çıkarmaktan ‘ başka hiçbir şey değil!..
Hiç kimse samimi değil!..
Trabzonspor Başkanı  ne yazık ki  zaman.,zaman ne konuştuğunu bilmiyor!..
Yönetimi de dahil...Kırıyor,döküyor...
Tarzı ne yazık ki hoş değil!..
Mayıs ayında kongre isteyen muhalefetinde birlik ve beraberlik derken  Trabzonspor Başkanını  böylesine rencide eden açıklamalar yapması da aynı şekilde yakışmıyor...
Şu bir gerçek;
Trabzonspor’da  gerek  sahada gerekse de masada kesinlikle lig sonunda yıkılıp yeniden yapılanma modeli ortaya konmak zorunda...
Çünkü bu takım iflas etmiş durumda!..
Çünkü bu yönetim ekononmik olarak kulübü dibe vurdurmuş durumda...
Mali genel kurullarda ortaya konan  rakamların hikayeden başka hiçbir şey olmadığı ortada.!.
***
Şimdi Trabzonspor’un her yönü ile içine düştüğü bu sıkıntılı günleri aşması için  üzerine en büyük sorumluluk düşen kişi camianın birkaç abisinden biri olma özelliğinde  sahip olan Başkan Sadri Şener’dedir..
Tablo ortada!..
Artık şeffaf olacak!..
Medya aracılığıyla konşumayacak...
Yürekli bir şekilde ortaya çıkacak kulübün geldiği ve getirildiği noktada  ‘manzarayi umumiye’ yi  açıkça anlatacak
Mayıs ayında kongre yapacaksa şimdiden çıkıp bunu açıklayacak
Çünkü camianın önünde  yeni alternatifler yaratmak için iki aylık bir dönem kalıyor.
Sayın Şener’in yeni bir liste ile yeniden aday olması en doğal hakkı!
Tabii ki Başkan da ‘ne çektiğimi sadece ben bilirim’ diyordur..Bazıları için kolay gelebilir ama tabii ki 3 Temmuz sürecinden buyana bu camiada  işinin en zor olduğu kişilerin başında kendisi geldi.
Böyle bir süreçte başkan olmak,bir süre gözaltına alınmak, mahkeme kapılarına kadar gidip ifade vermek,aklandıktan sonra kulübün haklarını savunmak,taraftarın haklı olarak  ‘Hakkımızı  savunun’ isyanları karşısında  tek başına kalır halde mücadele etmek ,hele,hele Türkiye’nin bu konjonktüründe   öyle kolay bir iş değildi!..
Davulun sesi uzaktan hoş gelir!..
Bu noktada  yönetimsel  olarak büyük hatalar yapsa da Sayın Şener’in hakkını  bu noktada  bir Trabzonsporlu olarak teslim etmek lazım!..
Ama  gelinen bu noktadan sonra  ‘ takım bundan sonra iyi sonuç alıp Türkiye kupasını da müzemize götürürsek kongreye gitmeye gerek kalamaz!  ‘ gibi hesaplar artık hem kendine yakışmaz hem de   güven ortamı yaratmaz!
Sayın Başkan bunu böyle bilmeli!.
Çünkü   hem yönetim hem de takım açısından deniz bitti!..
***
Şimdi  tek hesap  ve tek umut    var;
TEK HESAP;
Şu krizi bir atlatıp ligi en az hasarla bitirmek   ve   kupada finale çıkarak  Avrupa kupalarına gitmeyi garanti altına almak..
TEK UMUT;:
İşte can alıcı noktada .
Tepedeki  böylesine bir kriz döneminde tabanda  hem futbolcusu,hem yönetimi hemde teknik kadrosu  ile  1461 ruhunu ortaya koyan bir cevher takımın  ortaya çıkması  Allah’ın  Trabzonspor camiasına  sunduğu bir lütuf  ’Artık  aslınıza önün, aklınızı başınıza toplayın’ dercesine  verdiği bir büyük derstir..                                                                                                                                                         
İşte bu cevherin çok  iyi değerlendirilmesi , ekonomik olarak dar boğazda olduğu  tescillenen,  artık büyük paralar harcamak gibi lüksü olamayacak olan Trabzonspor’un   rahatça yıkılıp yeniden yapılanma modelini  1461  takımı ruhu üzerine  rahatça inşa  etme kararını  yürekli bir şekilde verebilmesi halinde    2023’lerin Trabzonspor’unun  hem  ekonomik hem yönetimsel hem de  geleceğe umutla bakabilme noktasında kurtuluşunun temelinin atılmış olması olacaktır!
Bütün Türkiye’nin   bu yıl gördüğü bu gerçeği  bizler göremez kadar kör anlayamaz kadar zihinsel özürlü  olmuş isek ihanet  çemberi  her tarafımızı sarmış demektir.. 
Gelin hep birlikte el ele  ihanet çemberinden çıkalım!..