Trabzonspor’un içine düştüğü sıkıntılı durumdan kurtulması için birlik ve beraberlik mesajlarının özde değil sözde olduğu apaçık ortada.
Herkes oynuyor!..
Gerek başkan ve yönetimi gerekse de muhalefet açısından açık ve net olarak ortaya konan tavır,yapılan açıklamalar ‘Kaş yaparken göz çıkarmaktan ‘ başka hiçbir şey değil!..
Hiç kimse samimi değil!..
Trabzonspor Başkanı ne yazık ki zaman.,zaman ne konuştuğunu bilmiyor!..
Yönetimi de dahil...Kırıyor,döküyor...
Tarzı ne yazık ki hoş değil!..
Mayıs ayında kongre isteyen muhalefetinde birlik ve beraberlik derken Trabzonspor Başkanını böylesine rencide eden açıklamalar yapması da aynı şekilde yakışmıyor...
Şu bir gerçek;
Trabzonspor’da gerek sahada gerekse de masada kesinlikle lig sonunda yıkılıp yeniden yapılanma modeli ortaya konmak zorunda...
Çünkü bu takım iflas etmiş durumda!..
Çünkü bu yönetim ekononmik olarak kulübü dibe vurdurmuş durumda...
Mali genel kurullarda ortaya konan rakamların hikayeden başka hiçbir şey olmadığı ortada.!.
***
Şimdi Trabzonspor’un her yönü ile içine düştüğü bu sıkıntılı günleri aşması için üzerine en büyük sorumluluk düşen kişi camianın birkaç abisinden biri olma özelliğinde sahip olan Başkan Sadri Şener’dedir..
Tablo ortada!..
Artık şeffaf olacak!..
Medya aracılığıyla konşumayacak...
Yürekli bir şekilde ortaya çıkacak kulübün geldiği ve getirildiği noktada ‘manzarayi umumiye’ yi açıkça anlatacak
Mayıs ayında kongre yapacaksa şimdiden çıkıp bunu açıklayacak
Çünkü camianın önünde yeni alternatifler yaratmak için iki aylık bir dönem kalıyor.
Sayın Şener’in yeni bir liste ile yeniden aday olması en doğal hakkı!
Tabii ki Başkan da ‘ne çektiğimi sadece ben bilirim’ diyordur..Bazıları için kolay gelebilir ama tabii ki 3 Temmuz sürecinden buyana bu camiada işinin en zor olduğu kişilerin başında kendisi geldi.
Böyle bir süreçte başkan olmak,bir süre gözaltına alınmak, mahkeme kapılarına kadar gidip ifade vermek,aklandıktan sonra kulübün haklarını savunmak,taraftarın haklı olarak ‘Hakkımızı savunun’ isyanları karşısında tek başına kalır halde mücadele etmek ,hele,hele Türkiye’nin bu konjonktüründe öyle kolay bir iş değildi!..
Davulun sesi uzaktan hoş gelir!..
Bu noktada yönetimsel olarak büyük hatalar yapsa da Sayın Şener’in hakkını bu noktada bir Trabzonsporlu olarak teslim etmek lazım!..
Ama gelinen bu noktadan sonra ‘ takım bundan sonra iyi sonuç alıp Türkiye kupasını da müzemize götürürsek kongreye gitmeye gerek kalamaz! ‘ gibi hesaplar artık hem kendine yakışmaz hem de güven ortamı yaratmaz!
Sayın Başkan bunu böyle bilmeli!.
Çünkü hem yönetim hem de takım açısından deniz bitti!..
***
Şimdi tek hesap ve tek umut var;
TEK HESAP;
Şu krizi bir atlatıp ligi en az hasarla bitirmek ve kupada finale çıkarak Avrupa kupalarına gitmeyi garanti altına almak..
TEK UMUT;:
İşte can alıcı noktada .
Tepedeki böylesine bir kriz döneminde tabanda hem futbolcusu,hem yönetimi hemde teknik kadrosu ile 1461 ruhunu ortaya koyan bir cevher takımın ortaya çıkması Allah’ın Trabzonspor camiasına sunduğu bir lütuf ’Artık aslınıza önün, aklınızı başınıza toplayın’ dercesine verdiği bir büyük derstir..
İşte bu cevherin çok iyi değerlendirilmesi , ekonomik olarak dar boğazda olduğu tescillenen, artık büyük paralar harcamak gibi lüksü olamayacak olan Trabzonspor’un rahatça yıkılıp yeniden yapılanma modelini 1461 takımı ruhu üzerine rahatça inşa etme kararını yürekli bir şekilde verebilmesi halinde 2023’lerin Trabzonspor’unun hem ekonomik hem yönetimsel hem de geleceğe umutla bakabilme noktasında kurtuluşunun temelinin atılmış olması olacaktır!
Bütün Türkiye’nin bu yıl gördüğü bu gerçeği bizler göremez kadar kör anlayamaz kadar zihinsel özürlü olmuş isek ihanet çemberi her tarafımızı sarmış demektir..
Gelin hep birlikte el ele ihanet çemberinden çıkalım!..