Ben spor yazarı değilim.
Ama sporla ilgili bir yazı yazdım.
Trabzonspor Başkanı’nın teknik direktör değişikliği ile ilgili icraatını ironik bir biçimde eleştirdim.
Yazı ile ilgili olarak bir kişi hariç olumsuz bir tutum olmadı.
Karşılaştığım birçok kişi yazıyı beğendiğini söyledi.
Sanal alemde beğenmeyen yoktu.
Telefonla arayıp, yazıdan hoşlandıklarını söyleyenler de oldu.
Bir kişi hariç!
Trabzonspor eski divan kurulu başkanı Dr.Nizamettin ALGAN!
Telefon açtı, sorgusuz sualsiz kesin bir talimat verdi:
“Sen Trabzonspor’la ilgili yazı yazmayacaksın!” dedi.
Bana, bu üslupla konuşabilecek tek kişi…
Yazımı okumuş ve hoşlanmamış.
Çok sert tepki gösterdi.
Tamam, yazmayacağım. Zaten benim işim de değil.
Ama onun affına sığınarak son bir yazı daha yazacağım.
Trabzonspor’un küçük düşürülmesine tepki olarak!
Nasıl mı?
Başkan, GS’ li Melo’ yu muhatap alıyor.
Melo’da suç işleyecek bir tip var, diyor.
Melo’nun cevap verme hakkı var.
Ne demeli?
Bir cümle kuracaktır.
Cümleye de “Sadri…” diye başlayabilir.
Artık sizin muhatabınız O’dur.
Ondan sonrası önemli değil!
Trabzonspor’un başkanı, başka takımların yönetim kurulu üyelerini, teknik direktörlerini, sporcularını, masör veya malzemecilerini, top toplayıcılarını muhatap alamaz.
Muhatap, diğer kulüplerin başkanı olmalıdır.
Başkan dışında kimi muhatap alırsa, Trabzonspor’un başkanının düzeyini düşürür.
Yani, Trabzonspor küçük düşer.
Trabzonspor üzerinde emeği olan değerli insanlar; lütfen kulübümüzün küçük düşürülmesine tepki gösteriniz.
Sizler bu kulüp için maddi manevi çok emek vermiş insanlarsınız.
Büyüyüp gelişmesine ter döktüğünüz kurumun, küçük düşürülmesine razı mısınız?
- - - -