Harita ve Kadastro Mühendisleri Odası Trabzon Şube Başkanı aynı zamanda Karadeniz Teknik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Harita Mühendisliği Bölümü  öğretim üyesi Recep Nişancı’nın bendeki yeri ve değeri ayrıdır.
Az ve öz bir araya geliriz belki ama sohbetine doyum olmaz!
Renkli-neşeli ve değerli bir karaktere sahiptir kendisi.
Dostluklara verdiği önemle bilinir. Öyle kolay kolay kimseyi de yarı yolda bırakmaz. Geçenlerde sosyal medyadan takip ettiğim kadar İstanbul’da Pertevniyal Lisesi 6 Fen H sınıfı olarak bir araya gelip eski günleri yad etmişler.. Fotoğraflara baktım hepsinin yüzü sevgi  dolu..
Yapmacık kimse kaynamamış araya! Belli ki gönülden isteyerek bir araya gelmişler ve hoşça vakit geçirmişler. Artık bu birliktelikler çok fazla yok.
Dayanışma ve kaynaşma vefa ister, yürek ister, özveri ister.. İnsanların sevdiklerini unutmaması çok anlamlı..
Vefalı olmak aynı zamanda insanlığın simgesidir..
Bu duyguyu kaybettiğimizde insanlıkta yara alır!
Şu üç günlük dünyada en değerli şeyin sevgi olduğunu hafızlardan çıkarmayalım..
Çıkar, menfaat ve satış üzerine kurulan dostlukların ömrü uzun olmuyor.
Kin-öfke ve hasetlik ise insanlığa yakışan duygular değil!
Gönül kırmanın bedeli ağır, Tamiri de imkansız oluyor bazen.
Giden gitti mi arkasından pişmanlık duymanın gözyaşı dökmenin de bir anlamı yok.
İnsanları yaşarken sevmek ve kıymet bilmek gerek.
Hele kendisi ile barışık ömrünü insanlığa adamış güzel insanları sonuna kadar sahiplenmek gerek.
Bakın artık etrafımızda artık samimi kimse kalmadı.
Her şey menfaat ve çıkar üzerine kurulu.. Düzen güçlüyü haklı çıkarıyor ne yazık ki!
Üç maymunu oynamadan kafamızı kuma gömmeden yaşamayı öğrenmeliyiz..
Recep Nişancı hocam ve ekibi bu anlamda gönüllerde iz bırakmış.. Hem meslektaşları hem öğrencileri tarafından sevilip-sayılıyorlar..
Bu elbette onlar için omuzlarında önemli bir sorumluluk elbet de
Değerli okurlarım insan olmak, sade ve yalın bir iş..!
Yeter ki doğallığımızı ve samimiyeti kaybetmeyelim..