Elhamdülillah Müslüman’ız ama elin gayrimüslimi çaktı cezayı.
Karar Trabzonsporlular için sevindirici olsa da, diğer yanıdır en acısı.
Ceza yeterli mi?
“Geç gelen adalet, adalet değildir” ama buna da “şükür” diyelim.
En azından “Adalet”in, çocukken mahallemizde yaşayan “ Adalet abla”nın akrabası olmadığını anladık.
***
Başka bir takım olsaydı, anası-babası-kardeşi-bacısı bi yana yedi ceddini ağlatmışlardı.
Bahse konu, çok konuşan-bağırıp çağırıp taraf olursa;
Dokunmayın Şaban’ıma..!
İşin sevindiren yanı; Trabzonspor’un 2011 yılında hakkının yendiğinin ispatıdır.
Adamlar resmen dedi ki:
İki sene gelme kapıma, dikkat et bonusu da var!
Şu kapıysa, bu da sapıdır.
***
2011 yılının şampiyonu Trabzonspor’dur.
Hala bu gerçeğe itirazı olan var mıdır?
Sen, Trabzonspor için olumsuz yazılar yazanlar ve konuşanlar,
Var mıdır başka yalanlarınız?
Cemaati(!) geçtik, son marifetinizi duyduk:
“Şikeden ceza yemediler”
Sizlere, 80’li yıllardan olur lafımız:
Anlatın, anlatın heyecanlı oluyor;
UEFA’nın cezası; hani radara yakalanmışlardı ya, ondan olsa gerek; trafik!
***
Ülke futbolunu dünyaya rezil edenleredir lanetimiz!
Reklamın iyisi-kötüsü olmaz...
Başardınız, gurur duyabilirsiniz!
***
Yalaka basın ve şikecileri savunanlar,
İçiniz sızlamasın! “Futbolda kara gün” demeyin,
Ülke futbolunu ve asırlık iki çınarı bu duruma düşürenleri lanetleyin!
***
“Elin adamı” dedik.
Ya biz, pardon siz ne yaptınız;
Bir gecede kanun çıkarttınız ama gene de kurtarmadınız. Trabzonspor ülkenin takımı değilmiş gibi üvey evlat muamelesi yaptınız.
***
Durmadı Trabzonsporlu. Yapılanları yediremedi kendine. Yılmadı, kenetlendi. Dünyaya şikâyet etti Trabzonspor’un hakkını yiyenleri.
Ülkenin bir kısmı şikecilere destek verirken, dünya Trabzonspor’un, daha doğrusu haklının-hakkı yenenin yanında oldu.
Örnek:
Yer İngiltere. Fanatik Liverpoollu hoca, Trabzonsporlu öğrencisine “ Türkiye’de olup-biten her şeyden haberimiz var, artık ben de Trabzonsporluyum”
***
Tıpış tıpış vereceksiniz Trabzonspor’un kupasını.
Vermek bir yana; özür de dileyeceksiniz. Kabul edilir mi onu bilmem, şahsen ben bir Trabzonsporlu olarak hakkımı asla helal etmem!
Bitmedi; iki yıllık kaybını da ödeyeceksiniz.
***
Sizi gidi sizi yalancı pehlivanlar sizi.
Siz Trabzonspor’u sahipsiz, meydanlarda eskisi gibi at oynatacağınızı mı sandınız?
Elin oğlu son noktayı koymadan evvel Trabzonspor bu ülkenin takımı değilmiş gibi, utanmadan-sıkılmadan UEFA’dan “iyi haberler” beklediniz bi de...
Geldi işte, tepe tepe kullanın!
Bu rezillik size yeter artar bile, gurur duyun eserinizle..