Bursa'nın Gürsu ilçesindeki yangın faciasında dair açıklama yapan Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, ağaçlandırma kampanyası ile ilgili bilgiler verdi.BURSA (İGFA) - Milli ağaçlandırma gününde seferberlik düzenleyerek vatandaşlarla el birliği ile fidan dikimi yapacaklarını açıklayan Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, tespit çalışmalarının sona erdiğini, temizlik işlemlerinin süreceğini ve bölgede titiz bir çalışma sürdüğünü aktardı.

65 yaş üstüne  sosyal yaşam projesi
65 yaş üstüne sosyal yaşam projesi
İçeriği Görüntüle


Başkan Işık ayrıca , faciada kaybettiğimiz gönüllü vatandaşlarımızın adlarını da hatıra ormanı kurarak yaşatmak istediklerini belirtti.

Kaynak: İGF