Trabzonspor, Trabzon için çok şey demektir!..
Bu şehrin değişmez kaderidir!..
Hele hele 1974'lü yıllardan sonra Türk futbolunda Anadolu ihtilali yapıp, İstanbul'un şampiyonluklar hegemonyasına son vermesinin ardından öyle bir hal almıştır ki, bu değişmez kader Yavuz’la, Kanuni ve Fatih’le birlikte ‘imparatorluk şehri’ dediğimiz şehrin çok ötesine konmuştur..
Açıkçası Trabzonspor
Bu şehrin
Alın yazısıdır..
Bu şehirde
İşsizliğin panzehiridir!
Bu şehirde
Sorunların ilacıdır!..
Bu şehirde
İnsanların tek mutluluk, tek mutsuzluk aracıdır..
Bu şehirde
İnsanların birbiri ile tartıştığı, kavga ettiği tek konudur..
Fabrikası olmayan bu şehrin tek bacası tütmeyen fabrikasıdır!..
Galip gelindiği zaman ilaçtır..
Hasta taraftarı ayağa kaldırır ya..
Pazartesi sabahları insanların iş yerlerine gittiği an tartışma konusu mutlaka onunla başlar..
Dedik ya..
Bu şehrin alın yazısıdır Trabzonspor..

***

Gidin, gezin, nereye giderseniz gidin “Ben Trabzonluyum” dediğiniz zaman karşınızdaki insanların  aklına gelen tek gerçeğin Trabzonspor olması çok şey anlatır..
Bir iş adamı ister Türkiye'de ister Avrupa'nın bir kentinde olsun ‘Trabzon’ sözü ile başladığı her sohbetinde istemese dahi konu mutlaka Trabzonspor'a gelir..
Kurtuluş yoktur!
Trabzonlunun olduğu yerde Trabzonspor'u konuşmamak ihanet gibidir..
Bugün dünyada insanların aklına Barcelona dendiği zaman nasıl Barcelona şehri, Real Madrid dediğiniz zaman nasıl Madrid şehri geliyorsa Trabzonspor dendiği zaman da  Trabzon’un gelmesi, Trabzonspor ile nasıl bir dünya şehri olduğunu yansıtır!..
Yani Trabzonspor;
 Bu şehrin eti, kemiği, ruhudur..
Uzun yıllar şampiyon olmazsa da, zaman zaman zor dönemler geçirse de, bu ruh can bedenden çıkmadığı sürece çıkmaz.
O nedenle 'Bize her yer Trabzon' sloganın tek çıkış noktası Trabzonspor'dur..
Çünkü açık ve net görülüyor ki bu şehrin Trabzonspor dışında elle tutulur bir markası yoktur..
Trabzonspor  bu şehrin, her Trabzonlunun, her Trabzonsporlunun..
Nerede olursa olsun:
Elindeki bir çek defteri gibidir..

***


O nedenle..
Seni, beni, onu yok...
Trabzonspor'un değerini bilmek her Trabzonlunun her Trabzonsporlunun boynunun borcudur.
Onun etrafında birleşmemek, onun etrafında kenetlenmemek, onunla ağlayıp onunla gülmemek  kendimizi, Trabzonlu oluşumuzu inkar etmektir.
Bakın bugün  çok güzel bir tablo var!..
Şampiyon olunan 2011-2012 sezonun ardından mükemmel bir takım yakalandı..
Her yönü ile müthiş bir kadro var..
Un var..Yağ var.. Şeker var..
Sonunda işin erbabı usta da  Ersun Yanal ile bulundu..
Ve o usta ile o müthiş kadro hem kendini buldu, hem de fırtına gibi esmeye başladı..
Bu kadronun şampiyon olmaması için hiçbir neden yok arkadaş!..
Rakiplerden eksiğimiz yok artımız çok!..
Galatasaray'a, Fenerbahçe'ye, Beşiktaş'a bir bakın..
Haram puanlarla yol alıyor.
Bir de Trabzonspor'a..
Helalinden alnının akıyla.
Bu fırtına şampiyonluk fırtınası..
Bu Trabzonspor şampiyon olacak..
Yazın bugünün tarihini bir kenara..
2 Aralık 2014..
Mayıs'ta şampiyonluk kupasını kaldıracağız arkadaş!..

***


İşte bu yolda en büyük rakibimizin  kendimiz olduğunu unutmayalım..
Bakın dün tribünler yine bomboş..
Olmuyor arkadaşlar..
Yanal ve takımına inanmıyor musunuz..
'İnanıyoruz' seslerini duyuyorum..
O halde..
Bu fırtına destek istiyor..
Bu fırtına sevgi istiyor..
Bu fırtına taraftarının tribünlerini doldurmasını bekliyor..
Bunu esirgemeyin..
Rakiplerden eksiğimiz hiç yok..
Artımız çok!..
Başımız dik alnımız açık..
Haram tek puanımız yine yok..
Aklıselim Türkiye yanımızda..
Özlemediniz mi şampiyonluğu..
İnanın arkadaşlar artık..
Şampiyonluk güneşi doğuyor!..
Hep birlikte Yanal ve  kaplanlarının şampiyonluk yüküne bir omuz verelim..
BİZİ GÖREVE ÇAĞIRIYORLAR!..
Liverpool'un o ünlü şarkı sözleri tam bize göre de; Ne diyor o sözler..

Hayatın yollarında
Güneşin ışıkları da vardır, yağmur da
Güller de vardır, dikenler de..
Kahkaha da, sancı da..
Kilometrelerce yürürken..
Çok sert dağlar da çıkar önüne
Çöller ve çok derin vadiler de.
Bazen çok hoştur yürüyüş.
Bazen fırtınalar eser..
O fırtınalı yollarda
Mucizeler de vardır, korkular da.
Sevgiyle coşarsın hep
Bazen göz yaşların damlar.
Bazen eğilirsin, bazen geriye düşer.
Hatalar yapılmak içindir,
Dersler öğrenmek için.
Ama istiyorum ki hiç unutma..
İstiyorum ki hep bil..
Asla yalnız yürümeyeceksin.
İnandığın sürece!.."
       
***

Ne güzel sözler değil mi?
İNANALIM ARKADAŞLAR..
ŞAMPİYONLUK GELİYOR..