Gümüşhane’deki İmera Manastırı tarihi dokusuna kavuştu Gümüşhane’deki İmera Manastırı tarihi dokusuna kavuştu


Demircan, geliştirdiği uygulamanın, bilgisayar, cep telefonu, beyaz eşya gibi cihazların tamirini gerçekleştiren teknik servisler için özel olarak tasarlandığını belirterek sistemin, teknik servis işletmecilerine çeşitli avantajlar sunarak, iş süreçlerini daha verimli bir şekilde yönetmelerine imkan tanıdığını ifade etti. Yazılım hakkında bilgi veren İbrahim Demircan, "Firma sahipleri ve müşterilerinin işini daha da kolaylaştıran bu yazılım, müşteri cihazına yapılan her adımı takip edebilme özelliği ile müşteri ile firma arasındaki güven sorununu ortadan kaldırmaktadır" dedi.
Sistemin özellikleri hakkında bilgi veren Demircan, “Bayi sistemi (B2B), online ödeme sistemi, başlıklı SMS gönderme, canlı takip modülü, özelleştirilebilir barkod yazdırma, farklı formatlarda servis takip formu yazdırma, günü geçmiş cihaz takibi, hareket takibi, seçenekli cihaz ekleme, parçalar modülü, bildirim modülü, sunucu yönetimi modülü, duyuru modülü, ödeme ayarları modülü, bayi fiyat modülü, onay isteme modülü, garanti takip modülü, yönetim paneli dizayn etme modülü, muhasebe modülü, finans yönetimi modülü, sınırsız kullanıcı ekleme, firmaya özel veritabanı, firmaya özel alt alan adı, cihaz test raporu, otomatik dolar/TL çevirici, SMS ile müşteri fiyat onayı, SMS ile müşteri teknik servis onayı, desenli şifre girme, saha yönetimi, özel çıktı ayarları, veritabanı indirme, hatırlatıcı gibi birçok özelliği bulunmakta” diye konuştu.

“Sürdürülebilir gelecek için dijitalleşme şart”
Demircan, şu bilgileri verdi:
"Amacımız, sadece müşteri memnuniyetini artırmakla kalmayıp aynı zamanda firma sahiplerinin işlerini daha da kolaylaştırmaktır. Teknik servislerdeki içsel karmaşıklığı azaltmak ve parça stoklarını takip etme gibi birçok karmaşık sorunu çözmeyi hedefledik. Kâğıt israfını önlemek adına tüm onay işlemlerini artık sistem üzerinden gerçekleştiriyoruz. Her servis kaydı oluşturulduğunda, çıktı almadan doğrudan SMS bildirim sistemi aracılığıyla müşteriden onay alınmaktadır. Aynı zamanda, müşterilerin cihazlarının güncel durumlarını kontrol etmelerine ve cihazların hangi aşamalarda olduğunu öğrenmeleri için geliştirdiğimiz sistem, müşteri ile firma arasındaki güven sorununu ortadan kaldırmaktadır, çünkü müşteri her işlemi adım adım canlı takip bölümünden veya kendi müşteri panelinden takip edebilmektedir."