EL BİRLİĞİYLE GÖMÜYORUZ 1461 TRABZON'U
1461 Trabzon gibi daha dün neredeyse Trabzonspor’dan bile çok bizi gururlandıran 1461 Trabzon futbol takımı küme düşmek üzere..
Henüz az da olsa umut var elbette ancak zor, çok zor..
Çünkü mücadele ettiği takımların arkasında koskoca kentlerin gücü var..
Ve son 6 haftasına girilen ligde her an her şey olabilir ve bence oluyor da!
Etkili ve yetkili kişiler devreye giriyor, maçlar da istenildiği gibi gidiyor!
1461 Trabzon ise kalmış kaderiyle baş başa..
**
Oysa PTT 1.Lig’de bir takımın olması Trabzonspor için de bulunmaz nimetti.
Orada yetişecekler yanında ileriye dönük umut bağlayıp kadrona kattığın gençleri pişirmek için bulunmaz fırsattı.
**
Nitekim bunun meyvelerini de almaya başladın..
Yusuf, Mustafa Akbaş gibi banko oynattıklarının yanında tamamlayıcı olarak kulübede oturttukların sayesinde aynı işi yapacaklara ödeyeceğin dünya kadar paradan kurtardın.
Ancak bu işte ölçü kaçtı.
1461’i düşünmeden takımın neredeyse tamamı alındı Trabzonspor’a..
Kalanlar ve gelenler de bunların yerlerini dolduramadı.
PTT 1. Lig dediğin de halı saha turnuvası değil.
Süper ligin bir altı..
Yine de bu güne kadar iyi geldiler..
Oyuncu parasını alır mı, alırsa ne zaman alır belli olmaz!
Bilet 1 TL tribünler yine dolmaz..
Bir yetkili çıkıp da teknik kadroya “durumunuz nedir?” sormaz..
Basın zaten yazmaz..
Olacağı buydu..
**
İnşallah bir mucize olur da bu takım küme düşmez..
Yoksa onunla birlikte hepimiz küme düşeceğiz..
PİŞİRMEKTE YOK ŞİŞİRMEKTE 1 NUMARA
Trabzonspor’da 1461’den alınan süper ligdeki takımların bile kadrosuna katmak için yarıştığı Fatih diye bir kaleci vardı..
Çocuğu A kadroya almakla futbol hayatını bitirdik!
Çünkü kulübede bile yer bulamıyor..
Yine Trabzonspor’da 95 doğumlu İbrahim ve Mert diye iki kaleci daha var..
Tamam Onur gibi bir kalecin varsa elbette bunlar oynamaz da, çocuklar idman çiftkalesinde bile kaleye geçemezse nasıl aşama yapacaklar?
Ver o zaman onları oynayabilecekleri takımlara kiralık, 2,3 sene sonra topla meyvesini..
Açıkçası bu pişirme işini hiç beceremiyoruz ama şişirmekte üstümüze yok..
Daha sahaya ayak bile basmadan, ayağına top değmeden imzayı atar atmaz “yıldız” ilan ettiğimiz oyunculardan kaç tanesi gerçekten yıldız oldu ki?
Hatırlayan var mı?
Ali Şen Kandil, Barış Memiş de dahil!..
**
Ben zaten bu örneklerden sonra yıldızı kelimesini sildim lugatımdan
Yusuf Erdoğan dahil “Trabzonspor’un genç umudu” diyorum..
Bir umut işte..
Bakarsın körün taşı rastgelir!