Yaşananları gördükçe daha sıkı sarılıyorum Trabzonspor’a. Daha hassas oluyorum O’na karşı ve bir o kadar da hırçın. Hoca gider, malzemeci gider, başkan bile giderken ben kalıyorum geride. Yine ben alıyorum dekoderi, ben gidiyorum tribüne, ben koşuyorum TSClub’a. Ben ağlıyorum her mağlubiyetten sonra. Sevgi eylem gerektirir diyorum, düşüyorum sokaklara. İstanbul, Ankara, Bursa, Trabzon, Rize ve diğer iller. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır diyor hakkımı arıyorum. Sarayların bana vermediği adaletin peşine düşüyorum. Size rağmen bu takım benim diyorum. Sonra bir bakıyorum; ellerde kadehler, dillerde nağmeler...
Dayanamıyorum. Evime bir hırsız giriyor ve canımdan çok sevdiğimin emeklerini çalıyor. Çıkıp değerlime iftira atıyor ya da bizler iftira attığını düşünüyoruz. Sonra siz deplasmanda gidip yan yana oturup samimiyet pozları veriyorsunuz..
‘Ne için   mücadele ediyorum’ diye soruyor insan kendine.
İleride çocuklarıma anlatacak heyecanlarımın olması için mi? Bunca zamandır savaşımızın bir teneke parçası için mi olduğunu sanıyordunuz? O tenekenin bu şehre geldiğinde her şeyin biteceğini mi sanıyorsunuz? Unutmayın ki biz bu takımı şampiyon olsun diye sevmedik. Kavgamız ve tüm mücadelemiz “armanın şerefi” için.
Nerede kaldı bizim hırtlığımız?
Neden fikriniz ile zikriniz birbirini tutmuyor?
Susmayın artık.. Trabzonspor böyle kolay marka olmadı, bu kadar kolay da reklam yapmayın.
Unutmayın, siz her şeyden önce Trabzonspor başkanısınız. Verdiğiniz beyanatlar ve sergilediğiniz tavır ile milyonları peşinden sürükleyen, tarihine başta 7 şampiyonluğu sığdırmış, Türk futbolunda çığır açmış Trabzonspor’u temsil ediyorsunuz.                                                
Bin kere düşünüp bir kere hareket edin. Bence sizlerde bu konunun neresinde olduğunuzu bir kez daha düşünün ve ona göre hareket edin.
Yarın oynayacağımız Fenerbahçe maçında Trabzonspor’umuza sonsuz başarılar diliyorum.Taraftarımızın da en küçük provokasyona gelmeden takımlarını 90 dakika hiç susmadan centilmence destekleyip büyük bir zafere imza atacağına yürekten inanıyorum..
Unutmayalım..
Biz Trabzonspor’uz yeniden doğarız küllerimizden..