Trabzonspor’un yıldız oyuncusu Olcan Adın’ı yeni sezonda kadrosunda görmek için Beşiktaş ve Galatasaray birbirleriyle kıyasıya mücadele ediyor.. Biz de bu mücadeleyi uzaktan izliyoruz..

Beşiktaş  bana gel diyor, Galatasaray ise Bordo-Mavili takımın eski futbolcularını devreye sokarak  tatilde milli oyuncuyu kendine çekmeye çalışıyor..

Trabzonspor da “Bana lazımsın” diyerek bu oyuncudan vazgeçmiyor..
Yeni sezonda güçlü bir kadro oluşturarak şampiyonluk hesapları yapan Trabzonspor’da böyle bir kaliteli oyuncunun olması gücüne güç katacaktır haliyle..

Doğal olarak neden elindeki silahı rakibe versin ki!
Hadi diyelim Trabzonspor Olcan Adın’ı satış listesine koydu..
Her iki takımın da bu oyuncu için Trabzonspor’a önerdiği parayı ve  futbolcuları ikinci ligde olan bir kulüp  bile kabul etmez..
Kendilerince iki takımın da sunduğu teklif normal geliyor onlara..
Nasıl olsa bundan önce alışmışlar Trabzonspor’dan bedava futbolcu almaya..
“Sen buna da  şükret!” dercesine davranıyorlar..

***
Olcan  ayarında bir oyuncuya  ne fiyat biçer Beşiktaş ile  Galatasaray..
Selçuk’tan ne kadar ister, Burak Yılmaz’dan ne ister?
Ya Beşiktaş’a verilen kaleci Tolga’nın fiyatı ne kadardır..
Eeee alışmışlar bedava futbolcu almaya bir kere..
Ama eski bardakların cam olduğundan haberleri yok..
Sözleşmesinin bitmesine bir yıl da kalsa  bu oyuncu Trabzonspor’un.. 
Yönetim bu oyuncuyu satmadığı taktirde  Olcan Adın bir sezon daha Trabzonspor’da Bordo-Mavili formayı giyecek.   Her fırsatta iki takımdan bir tanesine gitmek istiyorum diyen bu futbolcu için istenilen en az 5 milyon Euro’yu vereceksin..
Veremiyorsan saman altından su yürüterek oyuncunun kafasını  karıştırmayacaksın.
Bunun için de eski takım arkadaşlarını kullanmayacaksın...

***
Boşuna dememiş Nasrettin Hoca, “Parayı veren düdüğü çalar” diye..
Olcan Adın’a da iki söz söylemeden geçmek istemiyorum..
Seni Olcan Adın yapan Trabzon-spor’dur.. Olcan Adın olduysan ve transferlerde adın dolanıyorsa, bu Trabzonspor sayesindedir..
Ne kadar yıldız olursan ol, bir sene alt yapıda idmanlara çıktığında yıldızından eser kalmaz, kaybolur gidersin..
Trabzonspor'a, 3-5 milyon kayıp bir şey yapmaz ama, sen futbol olarak çok şey kaybedersin.. Hiçbir futbolcu vazgeçilmez değildir unutma..
Aklını kullan, ‘Adın’ı kullanma..