Türkiye acı üstüne acı yaşıyor..
Bir tarafta Güneydoğu'da yeniden azan hainlerin  kalleşçe şehit ettiği Mehmetçiklerimizin acısı, diğer tarafta  Karaman'ın Ermenek İlçesi’nde suyla dolan kömür ocağında mahsur kalan, artık hayatlarından umut kesilen 18 madencimizin acısı..
Millet olarak yüreğimiz yanıyor..
Burası Ermenek..
Ermenek İlçesi’nde suyla dolan kömür ocağında mahsur kalan 18 işçiden biri de Tezcan Gökçe'ydi..
Anne ve babası, oğullarına sağ salim kavuşacaklarına dair umutlu bekleyişlerini sürdürüyor. 75 yaşındaki acılı Ayşe ninenin;
 “Oğlum yüzme de bilmezdi, suyun içinde ne yaptı...Geceleri sabah olmuyor.
İki gündür 'akşam gelecek' diye gözümüz kapıda ama hala gelmedi.
Kimse de bir şey  söylemiyor."
şeklindeki sözleri yürekleri burkuyordu...
Geride kalan 18 gözü yaşlı aile, oğullarının bedenlerini bekliyorlardı..
Unuttuğumuz Soma'dan sonra..
Yarın yine unutacağımız Ermenek trajedisinden başka bir şey değil..

***

Burası Ordu..
Bu kez ateşin düştüğü yer Ordumuzdu..
DİYARBAKIR’da maskeli iki kişinin kalleş silahlı saldırısı sonucu şehit olan Hava Astsubay Üstçavuş
Nejdet Aydoğdu kaldırıldığı hastanede  yaşam savaşını kaybetti..                                        
Dün cenazesi askeri uçakla Samsun’a getirildi. Buradan da askeri helikopter ile memleketi Ordu’nun Ünye İlçesi’ne gönderildi.
Yine yürekler dağlanıyordu..
Nasıl dağlanmasın ki..                                                                                  
                                                                                                       
Şehit astsubayın henüz 15 Haziran’da evlendiği, bankacı eşi Esra Aydoğdu ile pazar alışverişinde yaşadıkları son diyalog ise yürek burktu.                                                                                                          

Pazar alışverişlerini tamamlayan Aydoğdu çifti, pazardan çıkarken, meyve tezgahı üzerinde bulunan ayvayı gören 3 aylık hamile Esra Aydoğdu eşine canının çektiğini söyledi. Tezgaha geri dönen çift meyve aldığı sırada, arkadan yaklaşan saldırganlar Astsubay Aydoğdu’nun başına tabancayla ateş etti.                                                                                            
Ağır yaralanan Aydoğdu, kaldırıldığı hastanede şehit oldu. Genelkurmay’ın açıklaması ise
(‘Haince..Adice..Kalleşçe' oluyordu..)
Nereden bakarsanız bakın..
Karaman'dan Ordu'ya tam bir kahroluş..
İşçiler de ölüyor..
Şehitler de..
İşçi ihmalden, sorumsuzluktan..
Mehmetçiğimiz  hain pusulardan..
Nerede bir fakir..
Nerede bir gariban..
Nerede bir yiğit..
Nerede ihanete yabancı vatan evledı varsa..
Bir bir gidiyor yine..
Kimi ekmek diyerek..
Kimi vatan diyerek..