- TFF YOLLADI AMA!..
***
Oysa aynı saatlerde UEFA bombayı patlatıyor.
“Sivasspor ve Eskişehirspor 1 yıl Avrupa’dan men edilmiştir..”
Yahu Yıldırım Bey insan biraz uyanık olur..
Hiç olmazsa saat 19.00’da açıklanacağı belirtilen UEFA’nın kararını bekler.
Garipler de yok yere sevindi..
Tıpkı Fenerin önceki sezon şampiyon oldum sanıp 2 dakikalığına bayram yaptığı gibi..
“Sivasspor ve Eskişehirspor 1 yıl Avrupa’dan men edilmiştir..”
Yahu Yıldırım Bey insan biraz uyanık olur..
Hiç olmazsa saat 19.00’da açıklanacağı belirtilen UEFA’nın kararını bekler.
Garipler de yok yere sevindi..
Tıpkı Fenerin önceki sezon şampiyon oldum sanıp 2 dakikalığına bayram yaptığı gibi..
- KARPUZCU ARKADA!..
Alın işte , UEFA hepsini değilse de şike yaptıklarınızın ikisini açıkladı..
Öğrendiniz mi?
Bu arada “Bu maçlarda şike yoktur” belgesi imzalayan Tahkim Kurulu’nun 7 avukatı..
Mezun olduğunuz hukuk fakülteleri, diplomalarınızı iptal ederse şaşmayın.
UEFA bu işi bilmiyor deyip bir de çizmeyi de aşmayın..
17 Haziranda asıl bomba patlarsa da, sakın ola bir yerlere kaçmayın..
Çünkü karpuzcu arkadan geliyor!
- BU GENCİ ALIN!..
Ben Trabzonspor yönetiminin yerinde olsam Kramponuna '61'i yazdıracak kadar Bordo- Mavili formaya aşık bu genci bir dakika durmam kadroya katarım..
- AH O BALIKLAR!..
‘Trabzonspor önce tapelerde geçen balıkların hesabını versin’ diye.
UEFA’nın bu kararıyla balıkların ne olduğu da anlaşılmış oldu.
Arzedeyim.
İki teneke tuzlanmış Hamsi Platini’ye.
Bir teneke olta mezgiti, İnfantino’ya..
Yollanmış...
Palamutların akıbeti ise bilinmiyor..
Onların da yurt içinde dağıtıldığı sanılıyor!
- ACABA NEYDİ NEYDİ!
Bu açıklamaya kendisinin de inandığını sanmıyorum ama şöyle diyelim:
Sayın bakan, bu milletin zekası o kadar mı dumura uğradı ki, TC dedikten sonra “Ula acaba gerisi neydi” diyecek de, 150 yıldır unutmadığı Ziraat’ı hatırlamayacak?