• Trabzonspor’da YAŞANAN GELİŞMELERİ NASIL DEĞERLENDİRİYORSUNUZ?

Trabzonspor’da son yaşanan gelişmeler bizim için gayet üzücü gelişmelerdir.  Mustafa Yumlu ve Zeki Yavru’nun kadro dışı bırakıldığının nedenlerine bakıyoruz, kadro dışı bırakılacak bir sebep  göremiyorum. Bu  oyuncuların  kadro dışı kalmasındaki neden yönetim kurulunun verdiği bir karar değildir. Kesinlikle Halilhodzic’in kaprisleri sonucu yönetimin “Evet” demesiyle gerçekleşen bir olaydır. Bugün aktif olarak Trabzonspor’da hizmet veren bu memleketin çocuklarını,  yarın Trabzonspor’un varlığı ya da başarısızlığı hiç ilgilenmeyecek olanların  istekleri doğrultusunda kadro dışı bırakılmaları, Trabzonspor’un geleceği  için de  tehlikeli yaklaşımlardır. Ben inanıyorum ki yönetim kurulu bu kadro dışı bırakma kararını erken telafi edecektir. Hiçbir futbolcu  Trabzon’un öz evlatları  Mustafa Yumlu ve Zeki Yavu gibi Trabzonspor’un başarısı için kendini ortaya koyacak istekte ve arzuda olamazlar..

  • Trabzonspor’daKİ SORUN SİZCE NEDİR ?

Trabzonspor’da sorun kesinlikle Halilhodzic’dir. Trabzonspor tarihinde bu kadar zengin ve iyi bir kadro hiçbir teknik adama nasip olmamıştır. Böyle bir ortam sadece Halilhodzic’e sunulmuştur. Ama Trabzonspor tarihinde bu kadar güçlü bir kadroyu bu kadar perişan  edip,  Trabzonspor’un menfaatlerine  ters düşüp   başarısızlığa taşıyan  başka  bir teknik adam da yoktur.Trabzonspor Halilhodzic’i hizaya getirirse işler yoluna girer. Eğer hizaya getiremezlerse Halilhodzic’in gitmesinden başka çözüm olamaz...

  • Trabzonspor’U AkHİSAR’DA FAVORİ OLARAK GÖRÜYOR MUSUNUZ?

Trabzonspor Türkiye Süper Ligi’ndeki  en güçlü 4 takımından biridir. Hatta elindeki kadro ilk iki hedefine yetecek kadrodur. Trabzonspor her sahada her  maçın peşin favorisidir. Özelliklede Akhisar  Belediyespor  gibi mütevazı takımlar aslında  işin iç yüzüne, futbolun gerçeklerine baktığınızda Trabzonspor’un rakibi olan takımlar değildir. Benim böyle düşündüğüm  yerde,  Halilhodzic eğer  takımı frenlemezse, galibiyet elde edecek taktikleri engellemezse  Trabzonspor 3 puanı alır. Ancak Halilhodzic yine defansif bir anlayışla takımı sahaya sürerse alacağı en iyi sonuç beraberliktir. Bana göre deplasmanda olmamıza rağmen bu maçın  favorisiyiz  ve kazanmamız gerekir.