- Trabzonspor’da YAŞANAN GELİŞMELERİ NASIL DEĞERLENDİRİYORSUNUZ?
Trabzonspor’da son yaşanan gelişmeler bizim için gayet üzücü gelişmelerdir. Mustafa Yumlu ve Zeki Yavru’nun kadro dışı bırakıldığının nedenlerine bakıyoruz, kadro dışı bırakılacak bir sebep göremiyorum. Bu oyuncuların kadro dışı kalmasındaki neden yönetim kurulunun verdiği bir karar değildir. Kesinlikle Halilhodzic’in kaprisleri sonucu yönetimin “Evet” demesiyle gerçekleşen bir olaydır. Bugün aktif olarak Trabzonspor’da hizmet veren bu memleketin çocuklarını, yarın Trabzonspor’un varlığı ya da başarısızlığı hiç ilgilenmeyecek olanların istekleri doğrultusunda kadro dışı bırakılmaları, Trabzonspor’un geleceği için de tehlikeli yaklaşımlardır. Ben inanıyorum ki yönetim kurulu bu kadro dışı bırakma kararını erken telafi edecektir. Hiçbir futbolcu Trabzon’un öz evlatları Mustafa Yumlu ve Zeki Yavu gibi Trabzonspor’un başarısı için kendini ortaya koyacak istekte ve arzuda olamazlar..
- Trabzonspor’daKİ SORUN SİZCE NEDİR ?
Trabzonspor’da sorun kesinlikle Halilhodzic’dir. Trabzonspor tarihinde bu kadar zengin ve iyi bir kadro hiçbir teknik adama nasip olmamıştır. Böyle bir ortam sadece Halilhodzic’e sunulmuştur. Ama Trabzonspor tarihinde bu kadar güçlü bir kadroyu bu kadar perişan edip, Trabzonspor’un menfaatlerine ters düşüp başarısızlığa taşıyan başka bir teknik adam da yoktur.Trabzonspor Halilhodzic’i hizaya getirirse işler yoluna girer. Eğer hizaya getiremezlerse Halilhodzic’in gitmesinden başka çözüm olamaz...
- Trabzonspor’U AkHİSAR’DA FAVORİ OLARAK GÖRÜYOR MUSUNUZ?
Trabzonspor Türkiye Süper Ligi’ndeki en güçlü 4 takımından biridir. Hatta elindeki kadro ilk iki hedefine yetecek kadrodur. Trabzonspor her sahada her maçın peşin favorisidir. Özelliklede Akhisar Belediyespor gibi mütevazı takımlar aslında işin iç yüzüne, futbolun gerçeklerine baktığınızda Trabzonspor’un rakibi olan takımlar değildir. Benim böyle düşündüğüm yerde, Halilhodzic eğer takımı frenlemezse, galibiyet elde edecek taktikleri engellemezse Trabzonspor 3 puanı alır. Ancak Halilhodzic yine defansif bir anlayışla takımı sahaya sürerse alacağı en iyi sonuç beraberliktir. Bana göre deplasmanda olmamıza rağmen bu maçın favorisiyiz ve kazanmamız gerekir.