Daha önce de defalarca söylediğim gibi Vahid Halilhodzic, Trabzonspor’da kaldığı sürece takımdan hiçbir şey olmaz.

Boşnak teknik adamda bir sorun var.
Hiçbir hoca telefonunu göstererek bana teklif vardı demez. Böyle bir şey daha görülmedi. Hep kendini ön planda tutuyor ve
Trabzonspor’u mahvediyor.
Halilhodzic, Trabzonspor’dan gönderilmediği sürece ne kadro oluşturulabilir ne de göze hoş gelen futbol izlenir.
Bana biri yorgun oldukları için oynatılmayın futbolcuları açıklasın. Ne iş yapıyorlar da yoruldular?
Futbol oynamak onların işi..
Trabzonspor’un, attığı gollere bakıyoruz, ya duran toplardan, ya ortalardan veya karambolden..
Bir takım iki pas yapıp bir gol atmaz mı?
Bu sezon böyle bir gol atıldığını gören var mı?
Bence sahanın en iyi oyuncusu Yatabare’ydi, onu da tuttu dışarı aldı.
Bence  alınmaması lazımdı. Cardozo ile iyi bir ikili olabilirlerdi.
Aslında Trabzonspor bu kadar kötü değil.
Ancak Boşnak teknik adamla rezil oluyoruz.
Yerli oyuncular kulübede oturuyor. Kendilerini hiç göremedik. Bir kere bile onlara şans vermedi. Oysa
Trabzonspor’un iskeleti yerli olmalı. Yani takımın iskeletini  kulübedeki oyuncular oluşturmalı..